مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 08:562015-10-10اجتماعي

قطب زیارتی جنوب ایران "زائرسرا" ندارد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: امام زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) که به قطب زیارتی جنوب کشور معروف بوده متأسفانه زائرسرا ندارد.

- فرزین بهمنی آزاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران" با اشاره به مشکلات امام زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س)، اظهار داشت: متأسفانه این امام زاده اکنون با مشکلات متعددی مواجه است.

وی با اشاره به اینکه امام زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در طول سال پذیرای مسافران و زائران بسیاری بوده است، افزود: با وجود اینکه این امام زاده در سال میزبان زائران بسیاری بوده ولی متأسفانه مشکلات و کمبودهای زیادی دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: این امام زاده در ایام سال به ویژه ایام نوروز و تعطیلات میزبان زائران بسیاری از اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس بوده و رسیدگی به مشکلات این امام زاده باید در دستور کار مسئولان استانی و شهرستانی باشد.

بهمنی آزاد با تأکید بر اینکه ضروری بوده که مسئولان برای برطرف شدن مشکلات این امام زاده که شاخص ترین امام زاده و قطب زیارتی جنوب کشور بوده بیشتر توجه کنند، عنوان کرد: نبود زائرسرا و جاده نامناسب از مهم ترین مشکلات این امام زاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطب زیارتی جنوب ایران "زائرسرا" ندارد

قطب زیارتی جنوب ایران "زائرسرا" ندارد